Veelgestelde vragen
Vragen over lidmaatschap en VIB
Klik hieronder op de vraag die je hebt. Dan komt het antwoord in beeld.
Wat houdt een lidmaatschap in?
Met je lidmaatschap heb je toegang tot alle trainingen en de chat. Via de chat kun je praten met andere leden en met de trainers. Je kunt zo ook vragen stellen die je hebt.
Ook betrokkenen (hulpverleners, mantelzorgers, leerkrachten, etc.) die lid worden hebben toegang tot de chat.
Hoe kan ik lid worden?
Door ons een mail te sturen. Dat kun je doen door op de koppeling te klikken die je vindt onder ‘Mail ons’, rechts op deze pagina. Dan regelen we alles.
Hoeveel kost een lidmaatschap?
Een lidmaatschap heeft een looptijd van 1 jaar. Particulieren kunnen kiezen uit drie manieren van betalen:
- per maand € 17,50
- per kwartaal € 50,-
- per jaar € 199,-
Overheidsinstanties en zakelijke klanten betalen altijd per jaar (€ 199,- excl. btw).
Hoe ondersteunen jullie werkgevers, hulpverleners, leerkrachten en anderen?
Voor deze groep bieden wij het VIB-abonnement. Met dit abonnement heb je recht op 5 uur begeleiding die je kunt gebruiken op je eigen manier. Lees hierover meer op deze pagina.
Hoeveel kost een VIB-abonnement?
Een VIB-abonnement kost € 325,- ex. btw en is geldig zolang je tegoed hebt.
Zijn mijn gegevens veilig?
Ja, wij voldoen aan de eisen van de AVG. Meer informatie kun je lezen in ons privacybeleid.
Vragen over trainingen en chat
Klik hieronder op de vraag die je hebt. Dan komt het antwoord in beeld.
Ik wil graag een training zien voordat ik lid word. Kan dat?
Ja hoor, dat kan. Stuur ons een e-mail door op de koppeling te klikken die je vindt onder ‘Mail ons’, rechts op deze pagina. Dan regelen we alles.
Hoe kom ik bij mijn trainingen?
Op elke pagina van onze website kun je bovenaan klikken op ‘Inloggen’ en dan ga je direct naar de trainingsomgeving. Maar nu kun je ook klikken op de link onder ‘Ga naar je account’, rechts op deze pagina.
Hoeveel trainingen kan ik volgen?
Zodra je lid bent, heb je toegang tot alle trainingen. Ook elke nieuwe training die we maken, zie jij verschijnen in je overzicht.
Hebben jullie ook trainingen voor hulpverleners en mantelzorgers?
Hulpverleners en mantelzorgers kunnen ook lid worden. Zij hebben dan toegang tot dezelfde trainingen als de leden met autisme en/of ad(h)d. We hebben voor deze mensen wel een aparte ‘groep’ aangemaakt, zodat ze hun eigen chatomgeving hebben.
Hoe werkt de chat?
Hoe kan ik een pdf uit een training invullen?
Er zijn twee mogelijkheden:
- Download de pdf en print deze uit. Daarna kun je hem invullen.
- Download de pdf en open deze op je computer:
-
- Ga naar het onderdeel waar je antwoord op wilt geven en klik erop. Je kunt daar nu iets typen.
- Of klik op een bolletje om een keuze te maken.
Vergeet niet om de pdf op te slaan als je je antwoorden hebt ingevuld.
Ik wil een pdf invullen op mijn computer. Kunnen jullie mijn antwoorden zien?
Nee, wij dat kunnen wij niet. Niemand kan zien wat jij opschrijft. Alleen als jij het zelf aan iemand laat lezen. Er wordt ook niets online of bij Autarkie opgeslagen.
Als je jouw antwoorden wilt bewaren, is het dus belangrijk dat je ze zelf opslaat.
Als ik een lesmodule wil openen, staat er alleen een laadbalk in beeld. Hoe los ik dit op?
Als dit gebeurt, is er waarschijnlijk even een storing of is er iets mis met de internetverbinding. Probeer het na een paar minuten nog eens.
Let op: Het komt heel soms voor dat bij een organisatie de laadbalk in beeld blijft. Dat blijkt een probleem te zijn met de websockets. Als websockets uitstaan op het bedrijfsnetwerk werken de lesmodules niet. Het is dan belangrijk dat de IT-afdeling de websockets van Pluvo toestaat. Stuur dan meteen een schermafbeelding mee, zodat de IT-afdeling precies weet wat er moet gebeuren.
Overige vragen
Klik hieronder op de vraag die je hebt. Dan komt het antwoord in beeld.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Het lijkt mij leuk om mee te denken met nieuwe trainingen. Kunnen jullie nog iemand gebruiken?
Fantastisch als je met ons wilt meedenken! We horen heel graag van je. Kijk even op deze pagina bij ‘Word vrijwilliger’. Misschien staat daar al iets tussen. Maar neem ook gerust contact met ons op als je andere ideeën hebt.
Krijg ik betaald als ik vrijwilliger voor jullie ben?
Ja, als vrijwilliger krijg je een vrijwilligersvergoeding.
Hebben jullie ook vacatures?
Op dit moment nemen we nog geen mensen aan. Het is overigens wel de bedoeling dat dat op redelijk korte termijn gaat gebeuren. Als we zover zijn, maken we een pagina met vacatures aan.
Hoe kan ik jullie steunen?
Je kunt ons op verschillende manieren steunen:
- met een donatie
- door online te bestellen ons daarmee (gratis!) te steunen
- als vrijwilliger
Meer informatie vind je op deze pagina.
Hebben jullie een nieuwsbrief?
Ja zeker! We versturen hem elke maand. Klik hier om je meteen in te schrijven.
Mail ons …
als je een vraag hebt waarop je hierboven geen antwoord hebt gevonden. Klik op de knop ‘Ik heb een vraag’ en stuur ons direct een e-mail.